i tröjan du hatar..

hej å hå!
Jag sitter just nu i min säng, ser ut som helvetet själv men de gör de samma för vafan händer idag liksom?
I fredags kom elin och vi gick och kollade på när herrarna spelade innebandy och efter de följde elin och börje med hem till mig. Kvällen avslutades med film hos robin.
På lördag morgon vid kvart i sju ringer älskade elin och väcker mig, jag skulle nämligen pallra mig iväg till jobbet. usch de va jobbigt men de gick! Med ungefär fyra timmars sömn klarade jag en hel dag på åsbacka förvånansvärt bra, på en helt ny avdelning!

Igår va jag, lina, kristin, emma och albin i säffle och snurrade. Hade nog varit roligare om vi hade känt lite mer folk och dessutom valt ett bättre ställe, haha. Åkte mot kd vid halv ett och va i molkom vid tre. ( stopp vid donken ni vet heheh ) Skulle ha åkt till r, men han hade somnat så de blev inte så. Idag känner jag mig bara huuuur trött och sleten som helst. Skulle ha skrivit på psykiatri uppsatsen men de skiter jag faktiskt i. Sten tuff.

Nu väntar jag på elin. Söndags mys blirrrrr. Ha de folket!



värd bild? aaahmän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0