we'll be shakin at the northpole

Nå vad har hänt sen jag skrev sist?
Jag skulle iväg på nause. Jobbade och när jag väl slutade så sprang jag hem och duschade och sen slängde pappa och jag oss i bilen och åkte in till stan där flickorna redan förfestade för fullt. Skulle ju som sagt varit nykter men slutade inte så. Eller nästan. Fick i mig två groggar och två shottar. När vi väl va framme på nöjes kände jag mig nästan nykter men hade lika kul för de. Vi dansade så mycket att när de väl va dags att gå hem kunde jag knappt gå. Tack gode gud för att jag tog med mig mina converse!!
Kvällen va väldigt bra. Slutade på herrhagen och när klcokan va halv sju ringde lina, min räddare. Vi skulle mötas vid torget klockan tio så jag kunde åka med henne hem. Efter att ha väntat i stan i ungefär en och en halv timme kom hon äntligen och med två spräckta nagelband för de va så himla kallt så åkte vi äntligen mot molkom.
Åkte till lina och softade där ett tag och på kvällen drog lina jag och kristin och drack med trevligt folk hemma hos blomman!

Igår bar de iväg mot arvika i blomman checker. De fanns ingen värme i bilen så va lika kallt inne som ute. Tur vi är så rutinerade att alla (utom erik flodman) hade på sig overaller och mössor! Haha såg jävligt kul ut men lovar att vi va charmigaste gänget i hela arvika! Nog för de va svinkallt igår men kul som fan hade vi!!
Träffade tommie och marcus vid shell när de var dags för fyllekäk. Skrattade så jag nästan rent ut sagt kissade på mig. Hahaha
tommie: (smakar på min smörgås) de gick ner du!
Jag: men du har ju inte svalt?
tommie: men man säger väl de när man känner smaken? Haha man kan ju inte svälja och sen bara 'jo men de va gott'

Marcus: oj men richard du äter ju pappret!
jag: jaa är man fattig så tar man vad man får vettu
marcus sprutar ut massa cola för han börjar skratta så. Resulterade i att jag nästan satte hela smörgåsen i halsen!

Ni tycker de bara är patetiskt men de va skit kul, haha då i alla fall

även en kommentar som jag kommer få höra länge är 'åh vad han gled dåå'
Va en kille som sladdade och tydligen va de inte okej att säga 'gled' äääh skit samma ;) Haha!

Vi va hemma rutn halv sju imorse och jag och kristin somnade vid sju och klockan ringde lite efter elva.
De va bara att kliva upp och bege sig till farmor för mat där. Drygt. Somnade en stund i soffan och mådde bara rent piss.

Tror jag har feber och min hals gör ont. Men de gör ingeee. Sånt man får leva med om man ska ligga på topp!
Nu har vi cindy, niclas, peter, angelica och pontus här. Vi har ätit tårta för att fira min mammsegull. De va gott men inte riktigt min grej. Tur de fanns glass!
Dom sitter där nere och strir. Kanske bäst att gå ner och va lite social :)
Men vi hörs och syns gott folk. Ikväll blir de sängen tidigt så jag får vila ut! Haha klen som jag är
Ha de bäst alla fina, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0