kom å lek en sommarlek

hinnerintehinnerintehinnerintehinnerinte
det är det enda som cikulerar just nu. Hinner inte med skolan. Hinner inte med alla kompisar. Hinner inte med körkortet. Hinner inte med och jobba. Hinner inte andas. Men jag försöker så gott jag kan och antar att det enda jag tigger om i det här inlägget är att någon ska säga "jaa du är så duktig så sandra." Men nej jag vill inte höra det, jag är inte så mycket duktigare än någon annan 19 åring. Livet är inte en dans på rosor och de har nog dom flesta märkt.

Discot som vi hade i fredags (vårt projektarbete) de var jätte lyckat. Trots att det kom så lite folk så hade vi faktiskt skit kul å jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. Men som sagt de var jätte kul å lyckat!
Igår jobbade jag hela dagen och hela kvällen, och idag samma sak! Va otroligt jobbbigt att gå upp idag efter att ha ställt om klockan en timme framåt till sommartid. Förlorade ju en timmes sömn men det kommer kännas skönt när jag slutar ikväll. Nu ska jag snart gå tillbaka för min rast är snart slut. Hoppas ni alla har de bra, och jag hoppas att våren är här för att stanna! puss på alla söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0