att tänka innan va det någon som sa en gång

hej kära bloggläsare!
Nu är jag tillbaka, i alla fall för en stund. Hur leker mitt liv just nu? Jo då det är helt okej, jag stressar mig igenom de som vanligt, försöker hinna med att träffa så många som möjigt och hinna med och samtidigt andas och bara vara. De går dock inte så himla bra. Jag har lärt mig att om man inte tar vara på sina vänner ja då får man helt enkelt skylla sig själv när dom inte längre finns där.. Gör ont i mitt hjärta att de har blivit såhär och när jag jobbat klart för den här månaden occh hittat tillbaka till mig själv så ska jag ta tag i allt och hoppas på att det inte är för sent.

För att uppdatera er i om vad som försigår i just nu så närmar vi oss med stormsteg våren! Det känns nästan som våren är påväg in just nu och den är hjärtligt välkommen! Jag känner mig piggare och det är så otroligt mycket lättare att gå upp på morgonen nu. Förra helgen spenderade jag och lina i Sunne med härligt folk och sen bar de av mot molkom. Helgen som kommer spenderar jag först på skolan för på fredag kväll äger vårat disco rum som vi har som projekt arbete och lördag och söndag spenderar jag på åsbacka, heldagar båda dagarna så det blir en lagomt rockig helg.

Förövrigt har jag gått och köpt en iphone, med abonemang och hela kittet. Kanske inte var det mest genomtänkta jag köpt men nu är det gjort och ah.... det kunde ju varit värre.. men dock också mycket mycket bättre.


Somnade gott igår om någon vill veta, tänk vad glad man kan bli av några ynka sms! Min syster agerar frisör i mitt hår just för tillfället å jag håller på att somna för det är så skönt. Jag har börjat prosessen mot blond nu igen å jag vet inte hur länge mitt hår håller. Ska klippa mig så fort lönen rullar in på kontot.
Ha det bra alla där ute! Vi hörs och syns i molkom. Pusss



kära gud, ge mig lite hår tillbaka, det skulle göra mig så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0