gör om, gör rätt

ja sitter här och lyssnar på elvis - suspiciuos minds, kommit fram till att jävul i min låda vad bra den är!
Spenderade natten på en madrass neranför elins säng, trots omständigheterna ganska mysigt faktiskt. Vi ställde klockan för att komma upp i tid idag och åkte mot molkom. Tog med oss lilla Bella och mötte upp Caroline så hennes Sally fick hälsa på Bella, de är ju systrar trots allt. På Åsbackas inhängdad fick de bli, där kunde ingen smita! Sen åkte vi mot stan för jag skulle till körskolan. Usch så jag börjar tröttna på den skiten nu.. Villintevilleintevilleinte dit nå mer..... Men så är inte fallet tyvärr, imorgon bär de av igen, tidigt till morgonen också till råga på allt. Fan va töligt
 
Imorgon kanske kanske elin och jag ska till stan, inte säkert, men de märks. Å på lördag ska jag träffa älsklingsemma. Får se vad vi hittar på! Men de brukar ordna sig.
 
Jag köpte mig fakstiskt en pyjamas idag med matchande långstrumpor, riktgt söt var den. Har dock ingen bild men de är nog inte så mycket å se. Haha gud vad jag har lite och skriva när jag inte skriver något ja klagar över...
 
Vi hörs hörrni!puss

Värt å tänka på;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0