let's live while were young

Hej alla glad, förhoppningsvis-påväg-å-bli-fulla-människor!
Idag är det lördag och jag ska spendera min lördagskväll på jobbet, tjoho. Och det värsta av allt är att jag ska spendera söndag morgon där också! Men får inte klaga för mycket för jag jobbar faktiskt med elin imorgon vilket ska bli väldigt roligt, de händer ju inte allt för ofta eftersom vi är på olika avdelningar.
 
Igår var jag på trafikskolan i några timmar och gjorde faser. Gick galant faktiskt, så känns riktigt skönt! Sen åkte jag mamma pernilla och cindy till Bergvik och shoppade för pernilla har ju fyllt år. Så hon fick välja vad hon ville ha. Träffade älskade madeleine och Sandra också, var så otroligt länge sen jag träffade dom, saknade älsklingar!
Sen åkte jag till Lina och Kristin och vi hade myskväll med godis, chips, dricka och dipp. Sov över där och idag har jag och lina kollat på "torka aldrig tårar utan handskar", mycket bra dokumentär, så himla rörande...
 
Nu väntar jag på emma, vi ska ut och ta en promenad innan jag ska ner till mitt kära arbete.
Ikväll blir det lungt för min del, trots att viljan av att verkligen vilja gå ut och ha roligt svider i mig. Men elin sover här inatt så det blir mys! Vi hörs dåå, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0