"allt för dig baby, du ska bara veta vad jag har för underkläder"

Vi styrde våra lurviga ben mot Arvika. Jag Jesper Lina och Kikki. Jesper kom till mig vid tre och vi åt god mat med familjen och våra kära vänner från grums. Mycket mycket trevligt och gott! Emmis och Emil kom hit på ett snabbbesök också!

Efter en hel del planering i två veckors tid sprack allt och de blev ny planering på torsdag eftermiddag. Men lina och jag styrde ihop allt väldigt bra och Kikki fick fira halloween precis som vi lovat henne! Vägen upp till Arvika var de roligaste på väldigt länge, kalas på hög nivå kan man säga!

Väl i Arvika barkade de utför och en viss incident drog ner stämningen. Men de är löst idag och kanske vi båda två lärde oss något utav de. Inte nog med den incidenten så lyckades vi hitta en liten gut och han spydde i bilen så de vart ju inte så rockigt dåra.. Men men. Jag vill inte klaga för mycket utan istället tacka för en bra kväll!

Idag mår ja prima trots alkoholen igår. Kristin gjorde en liten tabbe igår. Skulle skicka ett-kom-ihåg-sms till sin mobil från min mobil (för hennes var död),  men de hamnade hos någon helt annan. Skrattade lite när ja fick se de imorse. Dock väldigt pinsamt haha....

Nu ska jag snart till Elin. Sover där inatt och myser till de ikväll med något gott! Imorgon bär de av mot trafikskolan. Ha de bra, Pusshej!








Kommentarer
Postat av: Anna

Snygging :)

Svar: ahmen durå! ;)
Sandra Karlsson

2012-11-04 @ 10:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0