En helg till passerade

"Är man Sveriges bästa så vinner man även i lera", kan nog inte riktigt beskriva vad stolt jag är över en väldigt bra vän till mig - Jesper Samuelsson. Måste säga att ja har inte så bra koll på rallyvärlden men de spelar ingen roll.

Som rubriken lyder så har helgen passerat och jag har glidit med på ett bananskal. I fredags så var jag och Emil ner till sporthallen och kollade på innebandymatch. När Niclas väl kom hem från stan slog vi våra "kloka" huvuden ihop och kom fram till att vi skulle åka till ölme. Vi mötte upp Emma, Marcus, Tomas å tönnsen vid konsum å sen åkte vi.

Väl i ölme var festen i full fart, dessa lillerudsfolk vet verkligen hur man svänger sina lurviga ben ordentligt. Men de va dock inget för oss så vi åkte hem ganska snabbt.

På lördagen gick Elin å jag ner å kollade på herrans match innan de var dags att dra sig mot jobbet för ett kvällspass. Efter jobbet åkte vi till Helena å Björn där de var kalas. Elin å jag höll oss nyktra (bortsett från att ja tog några klunkar) men de andra var bra på lyset. Kanske blev lite väl mycket i slutänden, men så blir de ibland..
En tripp till stan fick de bli efter många om och men och när klockan närmade sig tre var vi äntligen hemma i sängen.

Idag är de jobb som gäller å ikväll blir de beck! Har planer inför veckan men vet inte hur ja ska lösa allt, de märks. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0