forever betyder föralltid

Sitter just nu och funderar på vad jag ska skriva. Vad vill man läsa egentligen? letar inte efter era svar för det känns bara pinsamt, ja är inte ute efter att bli någon stor bloggerska så jag behöver inte era åsikter egentligen. Men när folk ändå är inne här och kikar kan man ju föröska få ihop något som är någorlunda värt att läsa.
 
Jag har varit in till stan idag och haft körlektion vilket gick väldigt bra, försökte även att plugga lite teori men folk måste ju prata så förbannat högt i denna teorisal så de går ju inte koncentrera sig.. Åkte hem och då kom Emmis hit så vi färgade hennes hår. Nu tillhör hon också offecielt gruppen blondiner. Hon blev så fin sååå!
När de var klart men färgningen så fick jag kila iväg till jobbet för ett kvällspass. Pratat med Jesper idag ett antal gånger, han har att planer han. Men kul kan de nog bli så ja hänger på tåget, så att säga!
 
Igår va Simon här en sväng och vi skrattade nästan ihjäl oss åt en viss person. Herre jösses, vi grät nog ikapp. Men som sagt, kul var det! Imorgon gör jag ett till kvällspass och sen på fredag morgon drar vi till stockholm. Känner att de här med familesemester är ju inte min grej längre. Fanns en anledning till varför jag sa tvär nej till Gotland i somras. Varför i helvete sa jag ja till de här? Ja vill vara hemma.
 
När jag tänker efter kanske jag behöver komma ifrån Molkom en stund och Molkom kanske behöver bli av med mig. De kan ju faktiskt vara bra att inte träffa alla hela tiden. Även om de faktiskt patetiskt nog känns faktiskt jobbigt. Ja vill inte sakna just nu och de gör ja, men jag vet inte ritkigt vad. Jag har inte ens åkt nu men tro de eller ej ja räknar nästan ner timmarna. Ja vill vara här hemma. Hur ska de gå i Thailnad?!  Tvivlar dock inte på Thailand, de har jag valt själv och de är dessutom med elin ja åker!
 
För att trösta mig själv lite ska jag unna mig lite shoppning så jag blir på något bättre humör av att åka bort. Imorgon kanske de blir bullbak, vet att ja skrev de någon annan dag också men ja känner för de imorgon. Va får se. Brukar inte sluta bra när ja planerar något.

Avslutar med tre bilder, en på emmis och mig från i somras och två andra bara bilder. Hej då på errr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0