guess this is a battle



Inledde dagen med att vara såhär glad. Nu sitter jag här och av ren frustration låter tårarna bara rinna.
I vanliga fall hade jag intalat mig själv att jag är superpatetisk och inte förstått mig på migsjälv varför jag sitter här och beter mig som ja gör. Men nej fan heller, idag - just nu - har jag rätt å vara arg. Du är en idiot just för tillfället och jag är faktiskt väldigt besviken. Jag hoppas att du är nöjd i alla fall. Ditt val.
 
Nog pratat om de. Har varit i stan idag med Elin och Hilda. De har shoppat och jag har sett på. Fick hålla stenhårt i pengarna nu. Fick dock med mig en tröja hem, MEN den var på rea så de gick inte många kronor till den. (De är i alla fall de jag intalar mig själv)
Har suttit i telefon nu sen jag kom hem i nästan två timmar och försökt och fixa något jag själv knappt förstår mig på. Kom inte fram till så mycket mer än att Jesper höll på och skratta ihjäl sig. Tur de glädjer någon när en annan har gjort bort sig, haha..
Sover hos elin i natt. De behöver jag. Nya tag imorgon! Hoppas ni mår bra kära läsare. Pössda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0