hope you find what you're looking for



Typ såhär glad är jag idag! Jag har ingen förklaring till varför och det känner jag att  jag inte riktigt behöver heller.
Vädret är bättre idag än vad det var igår, kanske är därför? Naa.
Jobbade en hel dag igår och det gick kanon. Var rädd att jag skulle vara helt hjärndöd när klockan ringde med tanke på resan och allt springade på stan. Men de gick jätte bra! Min plånbok hatar mig verkligen just nu och skulle nog helst vilja strypa mig. Blev några tusen lappar fattigare men jag kom hem med mycket fint och jag är super nöjd.
 
De är tisdag idag och veckan är redan planerad. Dock inte helgen. Eller jo, fast ändå nej. Lägger de lite inom parantes och så funderar ja lite till.
 
På onsdag blir det stan med elinpelin, hoppas vi kan växla pengar då till vår resa! de närmar sig nuuuu. ÅÅH
 
Ha det hörni, pusshej från miss fatty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0