Kan jag få tillbaka mitt hjärta? du tog de när du gick.

Heeeeeeeej
 
Frank Wagner, varför kan du inte bara gifta dig med mig? 
Johan Falk filmen rullar i dvdn, har sett några stycken nu dom senaste dagarna, dom är rätt bra faktiskt, ,men största anledningen att jag ser på dom är för Frankieboy, åh herre vilken man ...
 
Har pratat med Lina i telefon i över en timma, allt om livet och lite där till. Men vi kom inte fram till något som kunde lösa våra problem. De är som vanligt alltså haha
Helgens planer sprack snabbare än väntat. Just nu sitter ha å funderar på om de kanske får bli bullbak ikväll. Färga håret ska jag göra i alla fall, kanske ska slinga håret på Michelle också. Får se. Hoppas nicke eller emil har nått kul i kikaren.
 
Imorgon ska jag i alla fall jobba på kvällen och samma på söndag. När jag slutar på söndag ska jag spring hem och slänga mig i soffan för då är de Beck på tvn!
 
Nästa helg drar vi till stockholm och tittar på dinosaurier, ska bli rätt trevligt. Var åtminstone kul för några år sen. Hoppas på lite shopping och god mat.
 
Känner mig lika tråkig och slö som de här inlägget. De får nog bli en sån helg. Hareeee
 
Joel Kinnaman "Frank Wagner" ja tror ja dör..




Bilder från stockholm 09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0