Never say never

Hejsan gott folk
Idag är de söndag å de är oftast då ja slänger ihop något av de ja gjort i helgen. Just nu försöker ja mig på att lägga ut ett inlägg från mobilen, vi får väl se hur de går. Ja sitter i vårt "nya" vardagsrum å orkar inte gå till övervåningen för att hämta min dator. Igår möblerande jag, mamma, Cindy och pappa om på nedervåningen. Mamma och pappas sovrum fick bli de nya vardagsrummet och tvärt om. Blev faktiskt ganska bra efter en hel del bärande och slitande.

Runt klockan sex igår kväll ringde Niclas och sa att vi skulle ut och bada badtunna i mosserud. Emma och jag hade planerat filmkväll men planerna ändrades och vi klagade inte. Emil, Marcus, ja, Emma och Nicke hoppade ner i plurret och Åse valde själv att titta på. När klockan precis passerat nio valde vi att gå upp och åkte till Molkom för film och godis.

Marcus Nilsson kom på besök å som pricken över i'et på denna kvällen så åkte Niclas jag och Marcus till kil å kollade vad som hände där. Spenderade nån timme i kil å när vi kom tillbaka så sov de andra, eller så låtsades dom, ja kom inte riktigt underfund med om de va på skoj eller inte. De vaknade till liv i alla fall och vi pratade en stund innan de va dags att ta kvällen. Efter vad som skulle bli lite sällakapsdrickande under kvällen blev lite för mycket å ja kan erkänna att jag va ganska på lyset när ja gick hem. Vilket resulterar i hur ja mår idag..

Tyckte dock inte att de va så himla mycket igår men ja måste ha väldigt fel för så dåligt ja har mått idag va otroligt länge sen ja mådde. Nästan läskigt vad huvudet å magen inte har samarbetat överhuvudtaget idag.

Imorgon är jag ledig och ja tror jag ska in till stan med Elin. Idag har jag sett på Justin biebers film never say never, två gånger. Den filmen har spelats några gånger i min dvd dom senaste dagarna. Kanske lite "fjortis" varning, men vafan, filmen är skit bra ju haha

Sitter med systrarna å väntar på solsidan just nu. Blir en väldigt tidig kväll ikväll kan ja säga. Imorgon vill jag vakna å må bra. Tack för mig. Hörs hääj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0