och ingen förstår, inte ens vi.

Godispåsen är på plats och jag har krypit ner i sängen, ska se på fråga olle nu. Sjukt program men ganska intressant ibland faktiskt haha. Har precis pratat i telefon med en kompis och fick i uppgift att skriva ett brev (på skämt) och ett brev ska de bli! Vet dock inte om ja orkar skriva något ikväll men vi får väl se. Ska jobba imorgon men jag börjar halv fem så jag har sovmorgon, sköööönt.
 
Har spenderat nästan hela dagen ute idag. Tog en jätte långpromenad med mimmi på förmiddagen och sen har jag suttit ute i solen med hundarna i flera timmar. Fick i uppgift av pappa att laga maten idag så de fick bli ris, cyrrysås och grillad kyckling. Inte för å skryta då men blev rätt så gött daa
 
I veckan så har jag varit med Niclas på älgjakt, å de var kanske inte riktigt min grej. Blev lite drygt att sitta i skogen utan att se något i så många timmar. Men nu har ja provat de så nu vet ja hur de är att vara med på älgjakt!
 
Veckan har gått fort trots att jag inte har gjort något särskilt. Jag har mest gått hemma hela veckan, har inte blivit något jobb alls nästan.. Dock ganska skönt de med ibalnd faktiskt. Funkar ju inte hur länge som helst men ibland får man lov att ta de lite lungt i livet. Har knappt koll på dagarna när de är sånna här veckor, gött att de är fredag imorgon.
Nu är reklamen slut så nu ska jag kolla vidare.
 
bjussar på lite bilder om allt möjligt, tankar hit och dit och bilder från veckan. Kanske saker ja borde säga men sånt som är onödigt också. De får stanna här på bloggen. Ha de bra hörreni. 
 






tillägnat en viss person;


till en annan;


och till en tredje;


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0