Quit playing games with my heart

Väl i Stockholm ligger ja på hotellrummet å surar som en fem åring.. Ja skäms över mig själv men ja tål inte tanken av vad kul alla andra har där hemma på nöjes ikväll. Ja vill också klä ut mig och vara där! Gör ont i hjärtat å kolla Facebook och instagram..

Vi åkte imorse och redan igår kväll lämnade vi ifrån oss våra älskade guldklimpar. Jag saknar våra små bebisar jätte mycket. Vi har spenderat nästan hela dagen på "stan" och jag har fått en hel del grejer. Tur pappa är på fjäskhumör också så jag fick mig en väska av honom, hihi!

Till middag har vi ätit plakstek och gratinerat mos, gudomligt gott faktiskt! Allt med resan är inte negativt trots att de emellanåt känns så. Men nej nu biter ja ihop (för ikväll). Imorgon väntar ju globen på oss, hoppas dom är förberedda på kaos, för de för familjen Karlsson med sig.

Godnatt mina älskade där ute. Ikväll snosar ja Michelle och Pernilla på varann i vårt egna hotellrum.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0