vi värmde våra frusna hjärtan i en flaska gin

http://www.demolatar.se/play4182/bobby-b/lucia-i-new-york
 
alltså den här låten ska jag gifta mig med, den är lika konstig som jag. vi blir ett kan man säga
 
Gick upp till Jenny för tio minuter sen och insåg när jag kom dit att jag var en timme för tidig. Slänger ihop ett blogginlägg och sen går jag upp och gör ett nytt försök. Gött att få frisyren fixad!
Sen åker jag till norum och bakar kladdkaka och kanelbullar. Hilda ska ha sminkparty ikväll och Elin och jag har fått äran att hjälpa till att baka lite grann. Imorgon har jag körlekion på morgonen och när jag kommer hem ska jag (nästan) direkt till jobbet. På fredag blir det mer jobb men på kvällen märks de vad som händer. På lördag bär de mot Arvika med ett soft gäng i en nylackerad långmerca. Kan bli intressant, men de brukar de ju alltid bliii
 
Skönt med så mycket ledigt den här veckan måste jag säga, förra veckan och veckan innan var det jobb varenda dag i elva dagar i rad, de kändes i både huvud och ben kan jag säga. Igår åkte jag med Emmis klemmis till Sunne och härjade. Vi åkte till Marcus, Emma och jag hade nämligen fått äran att göra köttfärsås och spaghetti till Marcus och Emil. (och hur i helvete gör man god köttfärsås?!) Aja vi kokade ihop något på världens dåligaste spis. De tog seriöst bokstavligtalat lite mer än två timmar att koka spaghetti och göra köttfärsåsen. Men gött blev de i slutänden. Vi träffade Ribban en sväng också. När Ribbis åkt hem så somnade vi andra i en soffsäng vi byggt ihop på nått jävla sätt. Klockan ringde vid nio och då var de bara upp och hoppa som gällde. Iväg mot Karlstad för Emma, Marcus, Emil, Alexander och Koffe (och resten av deras klass) skulle se på teater.
 
Väl i KD smet jag iväg till mig buss men missade den med en minut så fick bli lite spontan shopping, farligt må ja säga.. Men men! På kvällen gick jag till Emil och Niclas som var i garaget och skruvade.
Ja ni, nu rann klockan iväg lite grann i alla fall. Nu ska jag plugga in mina hörlurar och lyssna på låten om och om igen. Puss på er.
 
Och så vill jag passa på ett säga grattis till älskade sandra som precis skrev att hon tagot körkort, stort grattis!!!!!
 
Ta min hand och vi springer frihetens lopp
 


Ja just det , Sandra fick ju med oss på en rid tur i söndags också. De va faktiskt riktigt kul fast jävligt läskigt!
 


Är vi verkligen så lika som alla säger? Lillasyster pernilla

Älskade bebis flyttar in på fredag, snosibella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0