allt går runt, som i en cirkel

idag är det måndag vilket innebär att helgen precis har rullat förbi, och det med rekord fart trots att jag inte gjort ett dugg! Eller de va väl kanske lite snålt sagt för jag har ju trots allt jobbat heela helgen. Har spenderat varenda dag sen i onsdags på mitt kära arbete, och mer blir det. Lovade mig själv att vara ledig imorgon men när dom ringde var det lite svårt att säga nej, jobbar dock en kvällstur så det är ganska lungt, jag får ju sovmorgon!
Pengar får man aldrig för mycket av så de är bara bita ihop och pallra sig till jobbet...
 
Under helgen har jag hunnit med och träffa emmis och tagit en långpromenad och pratat om allt mellan himmel och jord, välbehövligt! På lördag kväll direkt efter jobbet åkte elin och jag upp till sandris som fyllt arton år i veckan och åt tårta tillsammans med henne och elin thimfors. Planerade lite smått på en utgång som nu fått helt andra planer! Blir nog bra om vi får ihop allt med skjuts och förfest! Vi ska sätta ihop ett helt nytt tjejgäng till helgen vilket kommer bli väldigt spännande men tror de kommer bli väldigt bra.
 
Nu väntar jag på min lilla bebis som ska komma hit och hälsa på i några timmar. Räknar ner dagarna till bellafisen flyttar in, och räknar både dagar och timmar tills jag och elin sitter på flyget till älskade thailand!
Måste in till stan någon dag också och plugga lite körkortsteori, fy vad jag har slarvat jag som var så duktig ett tag...
Men men skärpning med det och med maten! Nu måste jag lägga lite energi på mitt tränande ocksåså man blir lite fit innan resan!
 
Hoppas på en snabb vecka och en braa helg! Puss på er som läser
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0