drawing circles in the sand

okej nu är det måndag och ny vecka! Helgen spenderades på jobbet mestadels men på lördagkvällen var jag ut och åkte med ett mycket saknat gäng. Vi for till Värmlandsnäs och jag hade en väldigt bra kväll! Emma placerade sig vänster fram och Emil i högersätet. Kajsa och jag i mitten och Niclas, Marcus och Kajsas kille Fredrik längst bak. Var alltför längesen som vi lyckades fixa en så bra kväll tillsammans där ingeting gått snett.
 
Idag har jag jobbat en hel dag och just nu sitter jag i sängen redo att krypa ner under täcket och bara sova. Jag jobbar imorgon också, dock bara till halv två så jag ska inte klaga. Jag kommer hem i tid och hinner göra annat på eftermiddagen om nu så skulle vara. Känner inte direkt för att ställa klockan och gå upp tidigt imorgon med, men men så är det! Bara att bita ihop.. acceptera läget.
 
Får se vad den här veckan har mer att erbjuda, något bra hoppas jag. Känns som att allt flyter lite just nu. Faktiskt en konstig känsla för allt har bara gått emot mig så fruktansvärt länge men nu (peppar peppar!) går de hyffsat åt mitt håll.
 
Jesper kom igår och drack oboy med mig och mamma. Vi snackade lite skit och sen åkte han hem. Helt okej avslut på en måndagkväll.
 
Nu ska jag försöka sova några timmar innan min klocka ringer! Godnatt på er, pussss
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0