my mind is telling me no, but my body is telling me yes

Hallåhallåhallååå
 
En till helg har passerat och jag har försökt att göra det allra bästa av den! Dennis, Johan, Jonatan, jag och elin skulle ha åkt till liseberg igår men det blev inget av det tyvärr.. Får väl se om vi lyckas komma iväg innan det stänger. Inte lätt å planera med pojkar måste jag säga..
Men elin och jag bestämde oss för att vi ville inte sitta hemma bara för att det inte blev något liseberg så vi bestämde oss för krogen! Så på fredagen tog vi med oss Hilda och Alexander och drog in till Dennis, Bengan, Emil, Jesper och "Mask" och drog en jävligt rolig förfest i Dönnans dillbastu. Sen blev de Tempel och med lite för mycket alkohol i kroppen så har jag en del minnesluckor. Men jag minns i alla fall att jag hade jävligt kul och träffade en del kända ansikten, bland annat älskade Madeleine, Sandra och Rebecca!
Och som alla andra kvällar så måste den ju bjuda på lite kaos och det fixade vi så det räckte och blev över, men allt löste sig och vi somnade gott i molkom vid fyra på morgon.
 
Vaknade på lördagmorgon och mådde dåligare än jag någonsin gjort. Försökte hela dagen att sätta ihop alla minnesluckor men lyckades inte så jätte bra. Elin och jag åkte upp till pizzerian och bara njöt av lite frisk luft.
Sen gick vi till Jim och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen skulle elin hem för att gå och lägga sig, duktig hon som jobbar hel dag idag! Jag själv tog med mig Jesper och drog till Nystadius där Palm, Olsson, Reine och en tjomme till befann sig. Herre jösses säger jag bara, jävligt kul men de spåra liiiite grann haha
 
Tog en relativt tidig kväll och somnade gott efter klockan ett. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska hoppa in i duschen eller om jag ska vänta tills ikväll..
 
Veckan har gått fort, jag har varit med elin varenda dag och vi har pendlat mellan molkom och karlstad varje dag tror jag, träningar och shopppning och så har vi varit hos victoria på myskväll. Händer inget värst jätte intressant i mitt liv just nu men de flyter på. Dax å byta om nu, hörs och puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0