vi samlar alla våra tankar och delar med oss av varann



lever livet som arbetslös just nu! Nee inte riktigt, känns ganska jobbigt faktiskt och speciellt en sån här dag för jag gör inget särskilt om dagarna mer än går hemma och degar. Igår var det precis samma sak, men då hade jag i alla fall elin hos mig. Ska väl egentligen vara glad, jag hoppade ju universitetet den här hösten för å hinna vila huvudet och få sova ut ordentligt och samla kraft till vintern då jag förmodligen söker in som sjuksköterska.
 
Elin och jag åkte upp till pizzerian igår och klämde i oss en varsin halva. Var nog det godaste jag smakat på väääldigt länge! Sen ringde vi Dennis och åkte in till honom. Vi tröttnade på Molkom och orkade inte sitta och glo på varann. Vi såg på Woman in Black. Helt okej skräckfilm, kan rekomendera den, den är faktiskt bra.
 
Idag har pappa och jag varit ute och övningkört, nu är han på väg till jobbet och jag sitter och väntar på att klockan ska bli sex så jag kan kila iväg till Pernillas föräldramöte, får väl ställa upp när både mamma och pappa jobbar, bäst om någon går dit och lyssnar på vad de har att säga.
 
Världens goaste Dio på bild!
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0