du behövde någon större och jag behövde något att längta till

Det mest omtalade utryck ja nånsin sagt är "ajajaj ojojoj ja måste ju baka sockerkaka" - å det skulle ja ju lite halvt kunna använda mig av idag. Ajajaj och definitivt ojojoj! Jaja saker händer, saker går sönder, folk är hundvakt, folk lånar hundar lite lätt så känner jag. De kommer ju springa ikapp mig de här men de får de väl göra då.
 
Spenderade min lördagkväll på jobbet med Solveig och sen gick jag upp till Peppis på förferre. Åkte sedan vidare ner till den berömda baren i Molkom. Minns inte allt för mycket men ja tror ja hade roligt.. Mat köpte ja mig i alla fall. Jösses. Mer detaljer än så kan ja inte dela med mig av. Efterfest vart de ju också..
 
Nu ska jag nog dra huvudet i kudden en sväng å se på en Johan Falk film, sen bär de mot jobbet för ett härligt kvällspass på denna passade söndag. Uhamejjen, ja som skulle plugga idag juuuuuuuu.

Melissa Horn går på repeat just nu, den kvinnan har nog bott i mitt hjärta hon.

kom hem när du vill
jag är vaken hela natten
 
Du håller ingens hand
du tror att alla skulle titta då
men jag håller  din ibland
för det är kallt nu och jag fryser så
 
Säg ingenting till  mig jag ser allting ändå
säg ingenting till mig
det hörs på stegen när du går
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0