jag ska låta min puls härja fritt

fredag - äntligen en fredag där fredagskänslan springer genom kroppen! De var länge sen! Ändra så brukar man jobba fredagkväll eller vara tvungen och pallra sig upp på lördagmorgon. Ikväll är jag ledig och likaså imorgon!
 
Jag försöker få lite plugg gjort, inte lätt när man somnar så fort man slagit upp boken. Jag förstår inte hur det är möjligt att jag kunnat bli så trött på sistone. Så fort klockan ringer längta tills kvällen då man får gå och lägga sig igen. Varje ledig stund ta en nap. Usch låter som en typisk tonåring! Vill verkligen inte beskriva mig som en sån..
 
Jag ska försöka även om klockan dragit iväg och jag verkligen inte känner för mer plugg å svara på någon fråga på tentan. De är nödvändigt eftersom hela dagen försvinner imorgon då Ida och Jag drar till Charlottenberg och shoppar upp besparingen på julklappar och definitivt unnar oss själva något fint!
 
Linus min älskade katt sover i min bok just nu, sleten han också uppenbarligen. Sen ska jag och kika på innebandy! Imorgon kväll blir de äventyr, skriver om det på söndag! + bilder förhoppningsvis!
pusssvejs

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0