torsdag å snart helg

Dagen började värdelöst. Eller ja egentligen började den bra för jag är ledig ifrån skolan idag men när jag skulle beställa den skinjacka jag siktat in mig på huuuur länge som helst men inte vetat riktigt om den vart värt å köpa eller inte, så vart den helt plötligt - mitt i besällningen - slut. BUHU, den skulle jag ju ha till elmia. Jävla dret helvete.
 
Har i alla fall lyckats plugga lite idag men nå annat vettigt har ja inte hunnit med. Ska alldeles strax ut å gå tänkte jag, de är ju strålande väder ute! Så måste ut å både få lite sol å luft tänkte jag. Mamma, Cindy, Pernilla och Cimpan åkte mot skåne imorse. Så Michelle, jag och pappa blir själva hemma hela helgen. Jag ska spendera min helg på åsbacka med två heldagar både lördag och söndag. Blir nog en lagomt rockig helg men men, pengar pengar...!
 
Sen ska jag träffa Emmis en sväng och ikväll ska jag ut till Elin på lite myskväll! Skolan rullar på och jag har lämnat in min andra tenta nu. Tror dock inte den blir godkänd men vem vet. Ett mirakel kanske inträffar!
 
Imorgon hoppas jag på Tacomys hos Daniel med ett salt gäng och på lördag kväll blir de nog lungt, kanske en film med en gobete? Ja vem vet. Nu ska michie å jag till konsum och de här inlägget var nog de värdelösaste hittills.
Vill bara skriva att jag börjar bli så äckligt trött på en liten slampunge som bara stör mig. Ursäkta ordspråket men jag var bara tvungen å skriva de.
 
Ha det bra alla där ute. Ja ska ut å njuta av vädret nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0