vart tar ja vägen?

Jag vet inte vart jag håller hus riktigt men inte här på bloggen i alla fall, uppenbarligen! eftersom de aldrig händer något här.. Men nog händer det saker i mitt liv om inte annat, kanske inget som superduper häftigt men ändå som kandke vore roligt att läsa några rader om.
 
Jag har varit på rally med en av världens snällaste och förmogligen bästa killar. Vi körde så svetten rann och nog stod vi högst upp på prispallen i år igen i midvintersprinten i Hällefors. Vårt mål va att dänga Niklas Albinsson och de gjorde vi, med flera sekunder! Efter åket var klart och vi var påväg till prisutdelningen pajjade framdäcket på vänster sida och vi stod där vi stod. Hann med några sekunders marginal till prisutdelningen och vi fick vår pokal!



Jag inledde den nya månaden (februari) med att fylla hela 20 år. Inte fick jag någon födelsedagstårta eller några paket inslagna men jag fick nog den bästa dagen i alla fall. Jag åkte in till stan med Elin och vi shoppade upp flera tusen kan man nog säga inför det stora kalaset som skulle vara på lördagen. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för Niclas och Emma skulle ta med mig ut på äventyr. Kvällen bestod av god mat och en runda bowling med Daniel och Isabella. Killarna dänngde tyvärr tjejerna i bowling men vi vet innerst inne att vi är bättre..! När vi spelat klart åkte Niclas jag och Emma mot Robin Palm där de befann sig lite´folk som också ville fira mig. Underbara vänner. Kunde dock inte vara kvar så länge då jag lovat att hämta peppis och Lollo i stan. Så till stan bar de och sen hemöver och till sängen.



Fick hemlig blomma levererad på födelsedagsmorgonen. Lista dock ut vem det var från senare på kvällen,hihi


På lördag morgon vaknade jag förväntansfull inför kalaset som skulle komma på kvällen. Elin, jag och Sandra åkte iväg till lokalen och ställde iordning allt och fixade. Sen bar de mot stan för festsminkning på Make Up Store och handla det sista. Hem och allt blev bara stress. Vi gjorde oss i ordning och kom iväg till lokalen och började att förfesta. Kvällen gick och folk droppade in och jag hade riktigt kul och det tror jag att de andra också hade. Men när vi började närma oss sen timmarna så spårade det ur och folk blev galna. Festen slutade i en hel del bråk och polis, ambulans och räddningtjänst fanns på plats. Jag vill väl egentligen be om ursäkt för allt även om jag vet att det inte var mitt fel. Det var tråkigt att det blev så av en så bra kväll men nu hyr inte jag några fler lokaler i alla fall, haha... Tack till alla som kom och var med och firade, ni är guld värda!



 
Söndagen kom och jag fick hjälp att städa lokalen av Jesper och Elin, Vilka änglar!!!
Elin åkte sen på match Jesper och jag åkte hem och fikade. Sen åkte han hem en stund och jag hade tänkt och lagt mig och vilat. Jag mådde ju som jag förtjänade..... Inte lång vila blev det för då kom Robin Malm, Putte och Richard för att hämta Malms borttappade mobil telefon som vi hittat när vi städat.
När dom sedan åkt kom Jeppe tillbaka och vi åt tacopaj och sen kom öven niclas och emma och vi åt lite tårta, Jag var inte så social som jag hade velat vart.. Som sagt ja mådde som jag förtjänade.
 
Nu är det ny vecka och de rullar på i skolan för mig. Jag ska snart ha praktik och jag är hur nervös som helst.
Men de ska bli spännande också! På torsdag sover lina hos mig för på fredag morgon är vi chaufförer till svenska rallyt på ett gäng guter. Nu ska jag snart iväg å fira niclas som fyllöer år idag. Grattis bästa Nicke!
Lite smått å gott om vad som hänt den senaste veckan!
ha det bra allihopa. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0