En ny början

Jag har nu klarat av min första vecka på universitetet. Jag har börjat en lång resa med många hinder som jag måste kämpa mig igenom. Jag hoppas verkligen att jag är kvalificerad för de här och att jag klarar av de. Men jag ska kämpa, jag ska ge det ett tappert försök och jag får inte ge upp. Jag vill ha min examen och om tre år är den förhoppningsvis min! Vi har redan fått vår första tenta och första praktiken ligger om bara några ynka veckor. Nervöst men de blir en spännande början!
Jag har suttit och beställt böcker idag för 2500 kronor och de är bara några få stycken av hur många som helst ja behöver. Men de får duga till en början. Ja har inte råd med fler...
Schemat den här veckan har varit jätte konstigt och idag har jag faktiskt varit ledig! Törr som jag är så skippade jag nästan hela veckans nollningsaktiviteter, men jag var med i måndags och i tisdags. Har en mycket fin klass med både tjejer och killar.

Idag som sagt har jag beställt böcker och luggit på soffan å slöat. Kanske borde börjat på tentan men inte lätt när ja inte har en enda bok.. Såg på Johan Falk - barninfiltratören. Huuuuur bra som helst! Äskande Johan Falk filmer!!!
Väntar på att kodnamn Lisa ska komma ut nu för då sitter ja bänkad framför tvn!

Nu snart ska jag och Elin iväg och äta pizza! Imorgon blir de rally i Hällefors hela dagen med Jesper. Hoppas på vinst i år igen och att jag inte fryser ihjäl, heheh...
På söndag är de jobb hela dagen och hela kvällen och sen en vecka fylld med skolarbete och även födelsedag!

Ha de bra alla goa! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0