life goes on

Om exakt tio dagar börjar jag skolan igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Klart de är spännande men just nu känner jag mig mer omotiverad än nånsin. Vill jag verkligen? Orkar jag verkligen?
 
Veckorna går in på det nya året. Trots dåliga nyheter och "förlorande" släktingar så känner jag att humöret stiger ändå. Jag vill inte vara ledsen eller depppig, jag vill vara glad! Och det är precis vad jag är också!
 
Igår gjorde jag och Kristin en spontantur till Sunne och hälsade på Lina. VI trivs bra där uppe på vika fast vi inte gör något särskilt alls när vi väl är där. Skönt och koomma ifrån molkom ibland även om det bara är för några timmar.
 
Idag ska jag jobba och sen kanske jag ska och träffa simpan, men får inte ur nå vettigt svar av guten så ja vette fan hur de blir, men de määäärks de. Imorgon ska ja å emmis hitta på nå fränt och förmodligen så åker jag nog på att köra några grappar till ulvsby. Men de märks också. Ikväll ska jag jobba med Elin, de blir roligt de, de har vi inte gjort på länge!!
 
Jag längtar ihjäl mig efter våren. Jag känner hur vårkänslorna verkligen kryper innom mig och bara vill spricka fram. våren kom nuuuuuuuu. Eller först så vill jag fylla 20, vilket jag gör om exakt 21 dagar. Då ni, blir kalas i stora lass

Nu hörs fölkeee, pösshäj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0