There's a place that they call heaven, just south of town way up on a hill



Hej alla vänner och alla som jag känner! Jag hoppas ni mår lika bra som jag gör. Jag kastar iväg alla negativa tankar å ägnar mig bara åt sånt som är bra och roligt. Mycket går faktiskt till sånt jag längtar till också.
Inatt sov Kristin hos mig och hur mycket vi än pratar om dessa pojkar så blir vi aldrig nå klokare, de är helt enkelt ett mysterium som man inte kan lösa... De får hålla sig på sin kant. För tillfället lever mitt hjärta helt fritt, så varsegod och fånga det någon. Jag vill bli kär på riktigt igen.
 
Jag sitter här och väntar på ett sms från Kristin. Vill hon ha pizza eller inte? Jag följer bara med som sällskap för nu får de va nog med onyttigheter, för idag i alla fall.. hehehehehe.
Jag har gjort mig en ny spellista med bara massa country musik. Jag tror jag blir helt kär. Fyfan vad bra det är egentligen. Ska gifta mig med en countryboy så ska han få spela gitarr flr mig varenda kväll tills ja somnar. Fast måste ju ha någon som kliar mig på ryggen också...? Hur löser ja detta? hehe får väl skaffa mig två. woooups
 
Klockan är halv sju å det enda vettiga jag har gjort idag är pallrat mig till apoteket och gått en långpromenad med hundarna. Med det är ju så sjukt kallt ute så man fryser ju ihjäl efter 7 meter. Ne ja stannar nog på insidan!
 
Hejdå på er, vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0