du får tro vad du vill, jag bär på sanningen

Efter att ha snoozat liiiite lite för länge imorse så blev de helt plötsligt väldigt bråttom! Halv åtta for ja upp, in i duschen - snabbt som bara den, ut och försöka blåsa och platta håret på samma gång ungefär. Kleta på en sträng mascara, trycka i mig en skinkmacka och in med tandborsten och dra nått varv i munnen, å allt klarade jag på en timme! Flög ut i bilen och ner till Preem för naturligtvis var de slut på boppa och in mot stan bar de. Bra nyheter från de som ska laga betzie (bilen höhö) men väldigt dåliga nyheter för min plånbok..
 
Nu sitter jag i sängen och ska försöka plugga lite grann men när jag tänker efter så är ja nog lite hungrig. Fantastiskt var mycket annat man kommer på och faktiskt kan få gjort när de väl är dags att slå sig ner i böckerna.
Jaja de finns ingen återvändo!
 
Ja lovade mig själv att inte sakna. Acceptera läget som de är. Varför vill inte hjärnan förstå vad som är bäst för hjärtat? Jag tror egentligen att de handlar om att vara kär i en känsla.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0