när ingen ser eller hör talar jag med stjärnorna

Hej du härliga lördag, som jag har längtat efter dig! Ikväll bär de nämligen av till Ekshärad för att spendera kvällen med bland annat Jenny och Johan. De är tur de finns så underbara människor som dom! Ja är lite osäker på vad för äventyr vi har planerat inför kvällen men alkoholintag är givet.
 
Igår hade jag, Kristin och Ida planerat bio och mys men den idén sprack och Ida fick sticka iväg på jobb, så jag och Kikki bestämde oss för att ta bion en annan dag. Timpan hörde av sig och vi åkte till honom en sväng, sen bar de till Elin och Fredrik där vi placerade oss i soffan bänkade framför idol. När klockan närmade sig elva drog vi iväg igen denna gången mot Killsta för att se vad Tomas hittade på. Med några droppar för mycket alkohol i kroppen trillade vi in på en del djupa diskussioner men idag kunde vi skratta friskt åt de.
 
Nu har jag precis hjälp pappa att skala potatis och snart bör ja hoppa in i duschen å göra mig iordning så jag kan kila iväg sen mot kvällens bravader. Hoppas ni får en bra helg för de ska ja se till å ha! puss å nyp i kinden
 

tomas



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0