sluta lek, du vet att jag fortfarande väntar

Det kändes som att de var igår jag skrev inlägget om att jag skulle åka till Ekshärad och att jag precis skalat potatis, men det är redan två dagar sen och måndagen har precis dragit igång. Jag borde ha hövvet spetsat i skärmen på datorn och kolla igenom farmakologiföreläsningarna, men uuh vad tråkigt. Ska se om jag hinner kolla på 1 i alla fall innan det är dags att dra sig till jobbet..
 
Jösses vilken helg det vart! Min helt självförvållade bakfylla igår var nog bland - ärligt talat- det värsta jag har varit med om. lördagen bjöd på förfest hemma hos Johan med en hel del folk, ölspel och med andra ord stod för en hel del skratt. Jenny och Emil kammade hem segern i med andra ord med Jessica och mig hack i häl på en andra plats. Jolin och Jens på tredje och Börje och Johan kom sist på en fjärde placering. Droppade in folk hit och dit så vi bestämde oss för att åka till Felicia istället. Efter alldeles för mycket alkohol och timmarna sprang iväg så var det dags att slå huvudet mot kudden och få några timmars sömn.
 
Igår vaknade jag och mådde kanske som jag förtjänade. Gick ut och tog lite luft och satte mig i solen och väntade på att Johan skulle vakna till, lilla vännen han sov som en stock trots att klockan närmade sig halv  ett. Dock hände inget mer än att jag hörde snarkningarna och förstod att det var ingen ide å bara sitta och vänta så istället städade jag stugan och plockade iordning efter gårdagen. Eftermiddagen smög sig fram så Felicia, Tobias, Henrik, Nova, Johan och jag åkte till Hagfors och försökte trycka i oss några bitar pizza, gick inge vidare så hem bar de med chips, dipp, cola och choklad placerade i soffan framför bingolotto. En mycket mycket lyckad helg! Tack till alla som var med!
 
Nu är det nog dags för lite plugg! Imorgon ska min pärla in till stan så dom kan kolla på den och se vad som måste åtgärdas! Hoppas livet vänder nu och börjar flyta på lite lättare! pösshäj
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0